trwa inicjalizacja, prosze czekac...tutaj

wtorek, 20 października 2015

Zachęcam do oglądania ;) Został stworzony przeze mnie, moją siostrę i przyjaciółkę.

Nawiązując w końcu do tematu tego bloga, zostałam laureatką regionalnego konkursu plastycznego 'Mój Kościół na Pomorzu". Rozdanie nagród w piątek w Koszalinie . Rysowałam suchym pastelem po czarnym papierze młodą parę przy ołtarzu . (: Nagrodą były 3 książki, a w tym poradnik szkicowania :3

Wykonując tą pracę:
(upadłego anioła-gdyby ktoś nie wiedział "dlaczego pentagram?") zaczęłam szukać informacji na jego temat ;
"Dla pierwszych chrześcijan pentagram odzwierciedlał pięć ran Jezusa ze względu na 5 wierzchołków . Od XIV w . uważany za symbol szatana, ze względu na podobieństwo do głowy kozła (odwrócony dwoma wierzchołkami do góry) . W XIX w. podzielono pentagramy na "dobrą stronę" i "złą stronę". Za "dobrą" uznano ten odwrócony jednym wierzchołkiem do góry, za "złą" odwrócony – zwrócony dwoma wierzchołkami do góry . Pentagram zwrócony jednym wierzchołkiem do góry zwany jest Pentagramem Białym, jest on odzwierciedleniem siły boskiej. Może również odzwierciedlać pięć zmysłów człowieka, pięć żywiołów: ziemię, wodę, wiatr, ogień i światło, oraz 5 światów: fizyczny, eteryczny, astralny, mentalny i duchowy, ukazując wyższość umysłu człowieka nad wszelkimi innymi żywiołami i zmysłami .
Pentagram zwrócony jednym wierzchołkiem ku dołowi zwany jest Pentagramem Odwróconym, Czarnym , lub Pentagramem Baphometha . Pentagram Baphometha przedstawia profanum- człowieczeństwo, odzwierciedla on wyższość żądz i emocji nad rozumem, jest powszechnie uważany za znak satanistyczny, chociaż często mylony z Pentagramem Białym ."
 Potem zainteresowały mnie światy niewidzialne, czylifizyczny, eteryczny, astralny, mentalny i duchowy Ciekawy temat, zachęcam do kliknięcia zainteresowanych : tutaj 
A wy, wierzycie w istnienie innych światów, poza fizycznym? Moim zdaniem jeśli nie dowiedziono istnienia tych światów dosadnie (na tyle-by każdy o nich wiedział lub wierzył w ich egzystencję), to trudniej będzie nam w nie uwierzyć, ale na tym polega wiara . To, że my-jako ludzie bez mocy nadprzyrodzonych nie widzimy; nie znaczy, że tego nie ma . Większość ludzi pewnie sprowadza te 'objawy' na istnienie-do tego, że są ludźmi, i że to normalne; ale możliwe (choć sama nie mogę być tego pewna), że na nasze myśli, odczucia etc . wpływają te nasze części z innych wymiarów (jak to kosmicznie brzmi xD) . Myślę/uważam/mam nadzieję, że umierając opuszczamy tylko świat fizyczny i błądzimy w pozostałych, zatem nie sądzę, by po śmierci było NIC, absolutna PUSTKA! Po prostu nie .

W razie wątpliwości lub domysłów nie jestem wyznawcą szatana, czy cośtam :D
(zaktualizowałam zakładkę 'moje rysunki') , Cześć (:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz