trwa inicjalizacja, prosze czekac...tutaj

niedziela, 31 maja 2015

3

Kilka książek, które są powiązane z moją pasją.(jak na ten czas, zamierzam powiększyć ich grono)
                                                            W środku są też 2 komiksy
                
________________________________________________________
Kupiłam go na święta. Opinie krążące w internecie wydawały się zachęcające i też muszę przyznać, że fajna książka, lecz moim subiektywnym zdaniem nie można, och przynajmniej ja nie mogę wyrazić w niej tego, czego oczekiwałam . Tak jakby odgórnie każą nam coś zrobić, większą frajdę mogłoby sprawić niszczenie jakiejś ważnej książki i ta świadomość, że nie wolno (na to została poświęcona jedyna strona) :D Ale ogólnie autorka miała pomysły i na pewno większości posiadaczy się one spodobały ;)
___________________________________________________
I ostatnią książką (tak książką, bo w sumie pierwsza to był mój szkicownik) jest poradnik do rysowania. Dostałam go na święta i jest w nim dużo przydatnych porad i przykładów. Świetnie wytłumaczyłby amatorowi rzeczy niezrozumiałe. Mi też się przydała i na pewno jeszcze przyda;)


To na razie na tyle ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz