trwa inicjalizacja, prosze czekac...tutaj

piątek, 8 maja 2015

Nowe osiągnięcie

Długo nie pisałam z powodu problemów technicznych (naprawdę :D). Więc witam wszystkich odwiedzających! Chciałam podzielić się z wami dobrą nowiną . Otrzymałam wyróżnienie w powiatowym konkursie plastycznym pt. "Mój punkt widzenia". Polegał on na narysowaniu ciekawego miejsca pod względem architektonicznym, kulturalnym lub przyrodniczym w moim mieście lub okolicach . Wybrałam Dom Kultury przed, którym rośnie "tęczowe" drzewo(chyba gdzieś wstawiłam zdjęcie tego miejsca".


 Konkurs organizowany był na terenie całego powiatu,
 więc w szkole mojej przyjaciółki też.
Tam nauczyciel kazał oddać pracę obowiązkowo,
 a że ma mnie pod ręką
to skorzystała z moich umiejętności. Wykonałam więc dwie prace...
 i obie zajęły wyróżnienia! "Czyż to nie wspaniałe?"<XD
 Długo nie widziałam się z nią, a we wtorek w urzędzie miasta będziemy
 znowu mogły się spotkać na rozstrzygnięciu. 2 lata temu też
 miałam wyróżnienie, rok temu jakoś nie, a
w tym roku liczyłam na coś więcej, ale cóż. Może w następnym roku :D
Postaram się niedługo napisać post o tym rozstrzygnięciu, wstawię zdjęcia.

 Pozdrowienia dla Kamili!(tak dla ciebie) Ponieważ przez wcześniej występujące błędy zniechęciło mnie do napisania nowego postu, cały mi się usunął (a tak się natrudziłam, 1 myśl "walić to -.-") Teraz powstał nowy. Gdy zobaczyłam, że odwiedzasz stronę-zmotywowało mnie ;) Zachęcam do klikania opinii pod postami ;) To da mi do zrozumienia w jakimś stopniu jakie tematy interesują was bardziej.
Na dziś polecam piosenki:
- Lemon- "Nie ufaj mi"
-Galantis- "Runaway"
-Alfons- "Ganjaman"  << :D
hahah
                                                                                                                              Pozdrawiam :3 chyba

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz