trwa inicjalizacja, prosze czekac...tutaj

niedziela, 31 maja 2015

"Krzycz i płacz, lecz to nic nie da
Błagaj, proś, pomocy nie ma.
Składasz ręce do modlitwy?
Wstań i szykuj się do bitwy!
Ci, co żyją pochłaniając strach
wyśmiewają nasz cel, nie chcą zmian, plują w twarz.
Żywi, lecz zamknięci, wciąż na uwięzi.
Wyszarp im kłami swą wolność!
Upokorzenie życia w niewoli
Dają nam siłę by zawalczyć.
Przyłóż więc dłoń do końca niedoli
I stań się łowcą, budzącym strach!
Masz w sobie ogień, który nie gaśnie, więc walcz."

Utkwił mi w głowie fragment tej piosenki :p, słuchałam go bardzo dawno i tylko raz, a do tej pory pamiętam rytm .
 A ja sobie zrobiłam 2 pasemka :3 Skorzystałam, kiedy siostra farbowała włosy na czerwono :D
_________________________________________
Ostatnio miałam w święto szkoły wystawę *-*
(zdj. ze str . szkoły)

 Tu znajdują się prace, które się ogólnie na wystawę nadawały ^
Cześć ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz